Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
09.09.2010, 10:02:39
Inicio Ayuda Buscar Calendario Ingresar Registrarse
Noticias:

+  Libertad lingüística
|-+  General
| |-+  General
| | |-+  Na galiza em galego
« anterior próximo »
Páginas: 1 ... 18 19 [20] Ir Abajo Respuesta Imprimir
Autor Tema: Na galiza em galego  (Leído 23925 veces)
EU nunca serei YO
Visitante
« Respuesta #285 : 26.06.2009, 16:56:04 » Responder con cita

ome moi complicado non é, porq esto... vaia por dios tamen.
jajaja, eu sonche de cerceda, e aqi moita lei tampouco ai...
Reportar al moderador   En línea
nengún
Visitante
« Respuesta #286 : 29.06.2009, 14:10:19 » Responder con cita

De Cerceda, non vivimos moi lonxe un do outro... É curioso que nos vaiamos conhecer nun foro destes.
É qué hai por Cerceda?? hai algún centro social?? coido que non hai, mas non o podo asegurar.

Até pronto

Eles colonizan o País. Nós colonizamos o foro
EU nunca serei YO
Visitante
« Respuesta #287 : 30.06.2009, 00:27:38 » Responder con cita

o que hai e xente con ganas de festa e retranca.  tamen ai unha asociacion cultural chamada lucerna, q resiste a censura e o caciquismo q temos... pero ese e outro tema...

de todos xeitos, comezamos co foro pero aver onde rematamos!!
José
Socios2
Jr. Member
*
Desconectado Desconectado

« Respuesta #288 : 07.07.2009, 20:41:34 » Responder con cita

Dice García de Cortázar en su artículo de ayer en el ABC, que hoy aparece en la página de inicio de la web de esta asociación:
Este brutal eufemismo, «normalización lingüística», acompañado por gestos de doncella azorada ante los imaginarios ultrajes del lucifer castellano, está diseñado para despertar simpatía y comprensión. Pero detrás de esa puesta en escena se oculta un deseo de homogeneización contrario al pluralismo social, además de una grosera conquista y conservación del poder político y de control del erario público por parte de ciertas elites regionales, ansiosas de promoción social..

Francamente, llamar 'elites' a esas pandas de sinvergüenzas indocumentados, de irresponsables aprendices de brujo, convertidos en legisladores, en solones de nuevas repúblicas por un proceso de suicidio nacional desbocado, me parece la concesión de un espíritu generoso en extremo.
¿elites?
Parásitos sociales, lumpen bien trajeado, bien comido y bien servido, mientras dure la fiesta, a costa de todos los españoles.
Gran artículo por otra parte. Pero no extraordinario en la obra de García de Cortázar, porque todos lo son: Lenguas fieramente humanas, http://www.corunaliberal.es/content/view/1141/66/
« Última modificación: 07.07.2009, 20:55:37 por José » Reportar al moderador   En línea
EU nunca serei YO
Visitante
« Respuesta #289 : 11.07.2009, 15:02:40 » Responder con cita

vaia tropa de censores se instalou na xunta. miña nai, non lles chejou co decreto do galego e todo o q estan a facer. tamen teñen q meter man na rtvg. primeiro retiran aberto por reformas, q era un programa no q podias escoitar musica de grupos galegos q estan a sair, e lles servia de plataforma pa darse a coñecer. e agora retiran o acompanhenos de super piñeiro. pasoulle factura a discusion coa vosa benqerida "superluchadora en favor de la libertad y nosecuantas mas tonterias" gloria lago. en fin, non se o q estan a facer terá remedio, pero ai q loitar por paralos porq esto non é normal. o cacique ta moi rico, pero os caciques son uns asqerosos
dendaquí
Visitante
« Respuesta #290 : 08.03.2010, 11:40:37 » Responder con cita

Que dixo que o galego é a lingua propia de Galicia non somos nós simplificando, é o Tribunal Constitucional, referendando o texto do Estatuto de Autonomía.

Síntoo pero é así.

Ou resulta que o TC tamén é un radical coma nós? Xa lle gustaría.
Páginas: 1 ... 18 19 [20] Ir Arriba Respuesta Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a:  

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 válido! CSS válido!